e - legitymacja
W związku z obowiązkiem wydawania Uczniom, począwszy od 13 lipca 2024 roku e - legitymacji, w formie plastikowych kart, Uczniowie, którzy rozpoczynają naukę w szkole otrzymują nowe e- legitymacje, których koszt druku pokrywa szkoła.
Uczniowi, który zgubił/zniszczył legitymację wydawany jest duplikat legitymacji, na pisemny wniosek Rodzica, złożony w sekretariacie szkoły Wniosek o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej
Za wydany duplikat legitymacji pobierana jest opłata w wysokości 9,00 zł.
Opłatę należy wnieść na konto wskazane we wniosku. Po dokonaniu opłaty przez Rodzica, Uczeń dostarcza do sekretariatu szkoły potwierdzenie przelewu oraz wypełniony wniosek na tej podstawie zamawiany jest w drukarni duplikat legitymacji.
W przypadku konieczności wyrobienia duplikatu, jak również nowej legitymacji, należy przesłać na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. zdjęcie Ucznia w formacie jpeg lub jpg.
Zamówienia na duplikaty legitymacji będą składane przez szkołę niezwłocznie po złożeniu wniosku przez Rodzica, jednak czas oczekiwania na przygotowanie duplikatu legitymacji przez drukarnię wynosi minimum 14 dni ( zależnie od ilości zamówień w drukarni).
Uczniom, którym ze względu na typ wydanej przed laty legitymacji skończyło się miejsce na przedłużanie jej ważności, legitymacja będzie wydawana bez wniosku Rodzica, jak również bez opłaty. Uczeń zobowiązany jest wówczas przedłożyć w sekretariacie szkoły taką legitymację, której ważność wygasła.